A Hospital Universitari General de Catalunya - Grupo Quirónsalud el nostre objectiu és oferir un tracte proper i un bon servei per tal que vostè i la seva família rebin una bona assistència. Durant la seva estada al nostre centre sempre serà atès per professionals que s’encarregaran tant de la seva salut com de que estigui informat en tot moment. Amb aquesta finalitat treballa el Servei d’Atenció al Pacient que desenvolupa tasques:

  • D’informació i orientació al pacient, els seus familiars i als usuaris en general sobre aspectes relatius a la seva estada al centre. Intentem donar resposta a les necessitats d’informació dels aspectes organitzatius de l’hospital, generals, dels circuits interns i externs, intentant sempre simplificar i facilitar els tràmits a pacients i familiars.
  • De vetlla per el compliment dels drets i deures dels pacients, familiars i usuaris.
  • D’atenció i tramitació de qualsevol queixa, reclamació i/o suggeriment presentada per un usuari.
  • De tramitació de qualsevol petició de documentació clínica que el pacient pugui necessitar informes mèdics, històries clíniques... a través del Servei de Secretaria Mèdica (infomedica@hgc.es).
  • De gestió d’enquestes de satisfacció. Registra i analitza l’opinió dels pacients perquè sigui tinguda en compte com un element més en la gestió del centre. L’opinió dels nostres pacients i familiars és molt important per a nosaltres.
  • De realització de visites programades a pacients.
  • I per afavorir la comunicació entre els pacients, els professionals i la Institució. Actua com element de lligam entre els pacients i familiars i els professionals del centre així com de la seva organització interna.

Al Servei d’Atenció al Pacient estem a la seva disposició per respondre, personalment, qualsevol dubte, suggeriment o reclamació que vulgui fer. Per tal de millorar el nostre funcionament, la seva opinió és un instrument d’inestimable valor, tant per a la millora dels nostres serveis com per a la detecció de possibles mancances.

El Servei d’Atenció al Pacient està ubicat al vestíbul principal de la planta baixa.

Teléfono Hospital General de Catalunya: 902 53 33 33

Servicio citaciones: 93 565 60 20

Correo electrónico Servicio Atención al Paciente: infopaciente@hgc.esEste enlace se abrirá en una ventana nueva