El Dr. Ángel Gabriel Cedeño participa en la 36a Reunió Nacional de GETECCU

El Dr. Ángel Gabriel Cedeño, metge adjunt del Servei d’e l'Aparell Digestiu de l'Hospital Universitari General de Catalunya, ha participat activament en la 36a Reunió Nacional del Grupo Español de Trabajo en Enfermedad de Crohn y Colitis Ulcerosa (GETECCU), celebrada del 25 al 27 de setembre de 2025 a Madrid.
Durant aquesta trobada, centrada en els darrers avenços en l’abordatge de les malalties inflamatòries intestinals, el Dr. Cedeño ha format part de la I Reunió del Grup d’Ecografia Intestinal, una iniciativa pionera que busca impulsar l’ús d’aquesta tècnica com a eina diagnòstica i de seguiment en pacients amb malaltia inflamatòria intestinal.
El Dr. Cedeño té com a àrees d’interès la malaltia inflamatòria intestinal i l’ecografia intestinal, camps en què s’ha especialitzat i que representen una aposta ferma per la innovació i la millora contínua en l’atenció mèdica.
Des de l’Hospital Universitari General de Catalunya, valorem i donem suport a la participació activa dels nostres professionals en fòrums científics de referència. Estem convençuts que l’actualització permanent dels nostres metges repercuteix directament en el benefici dels nostres pacients, garantint una atenció basada en l’evidència i en les millors pràctiques clíniques.